czwartek, 15 października 2015

WRÓCIŁEM!

Witajcie kochani!
Była, bardzo długa przerwa pomiędzy ostatnią notką, a dzisiejszą, ale niestety, nie których spraw, emocji nie da się przeskoczyć.
Człowiek w niektórych sprawach tak się zatraca, że nawet przestaje myśleć o sobie, o tym, że też ma rodzinę, szkołę i inne rzeczy.
Po jakimś czasie widzi to światełko w tunelu i pomału, mozolnie idzie w jego stronę. 
Przy okazji zostawiając wszystko za sobą!
Cieszę się bardzo, że jakoś dałem radę, uporać się z tymi problemami i wyjść na prostą! 
Dziękuję moim przyjaciołom, kumplom, znajomym za to, że potrafili "postawić mnie do pionu", "ogarnąć" a przede wszystkim dziękuję, że pozwolili mi pójść do przodu, pokonać kolejne bariery!
Po tym wszystkim czuje się o wiele mocniejszy psychicznie jak i fizycznie!
Bo wiem, że teraz nawet największy problem z jakim przyjdzie mi stoczyć walkę, wygram, przejdę dalej i się nie poddam!
Chciałem też serdecznie wam podziękować moim czytelnikom bloga, widzą i wszystkim którzy pisali mega kochane wiadomości w moją stronę! 
Dostałem ich setki, na część odpowiedziałem, na część jeszcze będę odpowiadał!
Bo czuje, że każde słowa zawarte w tych mailach są od serca, są z głębi Was i chce to też w jakiś sposób docenić :*
Dziękuję również firmą ze mną współpracującym, którzy cierpliwie czekali i rozpieszczali mnie podczas dla mnie tego trudnego okresu :)

DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA! 

I bierzemy sie do pracy!

Dziś chciałbym wam pokazać moją listę życzeń z She In! 
Jest już jesień, a ja zawsze, ten, który przygotowywał sie do takich okresów miesiąc wcześniej, obudziłem się z ręką w nocniku, z pustą nowości szafą!

Więc dziś to wy mi doradzicie w komentarzach co mam wybrać na jesień do swojej szafy!



Tak więc widzimy sie za tydzien! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz