czwartek, 23 lutego 2017

YOUTUBE TO NIENAWIŚĆ + OOTD NEW BALANCE

Hejka wszystkim! 

Myślałem, że nigdy nie będę poruszał tematu Youtube na blogu, ale sytuacja która klaruje się na tej stronie, nie pozwala mi przejść obok tego tematu. 
Mianowicie, dla mnie jest okropne to jak ludzie na czyimś błędzie, głupocie mogą się żywić. Przez "żywić" mam na myśli, promowanie się lub zarabianie.
Ile osób przez błędy innych skorzystało.
Smutne jest to, że powstaje tyle bez podstawnych i nie potrzebnych dram, które naprawdę niszczą niektóre osoby.
Sam tworzę filmiki i wiem ile czasu, ile pracy trzeba włożyć w twórczość na Youtube. 
Ażby hieny potem wszystko rozwaliły tylko po to aby przejąć korzyści (widzów) danej osoby.
Jest to przykre, że osoby znajdujące się w tym samym środowisku, robią sobie takie świństwa.

Ja osobiście w żadnej dramie nie brałem udziału i nie zamierzam brać. 
Bo sam nie chce nikogo niszczyć bo wiem ile to pracy, a z drugiej strony sam nie chce mieć nieprzyjemności. 

Nie czyńcie drugiemu co Wam jest nie miłe, kiedy sami zastosujecie się do tej rady, nigdy nic Wam się nie stanie!


Dziś przychodzę również do Was z nowymi fotkami! 

Ostatnio w moich stylizacjach czerpię inspirację, co dopasować do butów NEW BALANCE.
Bardzo je polubiłem, mam już kilka ich par!

Są strasznie wygodne, a przy moich podróżach to bardzo ważne, dlatego one na wakacje będą numer jeden wsród butów!








Kurka- Bershka 
Bluza- H&M
Spodnie- Pull&Bear

A wy co sądzicie o dramach?

Seee.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz