niedziela, 26 lipca 2015

REMINGTON YOUR STYLE

Siemaneczko! 
Ostatnio na snapie (przy okazji zapraszam Was do dodawania mnie: Daniellvlog), mówiłem Wam o prezencie który otrzymałem od firmy remington, a mianowicie o suszarce your style. Wiecie, na początku myślałem, że to zwykła suszarka, czym w końcu może się różnić? 
Jednak pokazałem to Oli i gdy ona pokazała mi jej funkcje byłem naprawdę zdziwiony! 
Końcówka którą otrzymałem robi loki w naprawde banalny sposób, ale jednak nawet ja nie bylem w stanie ich wykonać, co z resztą mozecie zobaczyć i ocenić sami, filmik macie niżej! 
Dostałem jeszcze kilka końcowek, ale niestety mi się nie przydadzą i raczej posłużą Oli na jej długie włosy.











 
Ps. A co wy sądzicie o tej suszarce? :)

1 komentarz:

  1. Great! Thanks for sharing this. I read over the article and I really love all the things. By the way, could we get a chance to cooperate on SNS/Blog? We’ll pay $. tonylau86china@gmail.com

    OdpowiedzUsuń