niedziela, 5 lutego 2017

DZIECI RODZĄ DZIECI - OOTD NEW BALANCE

Witajcie kochani!
Znów powracamy do formy takiej, że będę pisał co tak naprawdę dokucza mi w życiu doczesnym i nie pozwala mi iść dalej przez życie w spokoju, bez wypowiedzenia się na jakiś temat.

Dziś chciałem się wypowiedzieć na temat dosyć dla mnie przykry, ponieważ zauważyłem ostatnio modę na dzieci w młodym wieku. Tak modę bo jak można nazwać to, że dziewczyny w wieku 17 lat chcą mieć dzieci?!

Najgorsze jest to, że tak naprawdę w większości tych rodzin te dzieci nie będą miały dobrego startu w życie. Ci młodzi rodzice przeważnie nie mają mieszkań, pracy, są w trakcie szkoły a co najgorsze nie mają pieniędzy. Dziecko to są ogromne wydatki. Nie wyobrażam sobie odmówić mojemu dziecku lizaka czy też loda tylko z tego powodu, że nie mam pieniędzy. Ja jestem rodzicem, ja zdecydowałem się na dziecko czyli ja ponoszę pełną odpowiedzialność za to aby zapewnić dziecku wszystko co najlepsze.

Inni młodzi rodzice mają rodziców którzy są bogaci i młodzi rodzice nie muszą pracować. Zastanówmy się teraz nad tym, czy te dziecko będzie młodych rodziców, czy czasem nie ich dziadków. 

Dla mnie dziecko to pełna odpowiedzialność. Ja osobiście zdecyduje się na dziecko kiedy będę miał skończoną szkołę, dobrą pracę i mieszkanie lub dom. 

A jak narazie wiem co to zabezpieczanie i będę z tego solidnie korzystał, a co najważniejsze odpowiedzialnie :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja ostatnio korzystając z tego, że są ogromne wyprzedaże zaopatruje się w przeróżne rzeczy. Ostatnio mam ogromną fazę na New Balance. 

Te buty są nieziemsko wygodne i naprawdę po całym dniu chodzenia w nich nie odczuwam bólu nóg czy też zmęczenia. Dodatkowo styl New Balance i ponad czasowość dodaje wiele do tych butów. 

Tym razem w sklepie skusiłem się na limitowaną edycję New Balance gdzie udało mi się je kupić po bardzo dużej promocji. 

Więc jestem szczęśliwym posiadaczem New Balance M58BG

Wy patrzcie na mój OOTD w New Balance i zachęcam do skorzystania z promocji sklepu! :)














 Kurtka- Zara
Bluza- Bershka 
Spodnie- Pull&Bear
Zegarek- Michael Kors
Sygnet- Versace

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A wy co sądzicie na temat: "Dzieci rodzą dzieci", piszcie w komentarzach!

Seee.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz