środa, 22 lipca 2015

40 dni do końca wakacji!

Witajcie kochani!
Dziś zdałem sobie sprawę, że z 60 dni wakacji nagle zrobiły się 40 :( 
Jest mi bardzo smutno, ponieważ tyle się dzieje, że tak naprawdę nie ogarniam jak ten czas tak szybko płynie.
A jeszcze tyle mam do załatwienia w te wakacje i mam ogromną nadzieję, że zrobię przez te wakacje wszystko co chciałem. 
Bo najważniejsze jest to aby spełniać swoje początkowe założenia.
Jednym z moim założeń jest to aby do końca roku zdobyć 50 tysięcy subskrypcji na Youtube.
Wiem, że będzie to ogromnie ciężkie, ale wiem też to, że jeżeli tak naprawdę, będę tego chciał, osiągnę to!

Dziś dostałem bardzo fajną koszulkę, która bardzo przyda się na lato, bo jest mega przewiewna!

Zdjęcia dziś wykonała, moja kochana dziewczyna, która naprawdę robi świetne zdjęcia o czym przekonacie się po obejrzeniu sesji!






Koszulka - Choies.com
Spodenki - H&M
Okulary - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz