poniedziałek, 10 października 2016

WRACAM + Inflatable-Zone.

Witajcie ponownie!
Od czasu ostatniej notki bardzo dużo czasu minęło, a ile się pozmieniało!
Myślałem na tamten moment, że wszystko co już mam będzie na zawsze, że mój ustalony plan już na pewno wyjdzie i nic złego się nie stanie.
Ale życie spłata figle i nie zawsze jest tak jak sobie tego wymarzymy :)
Ale przez takie wydarzenia, złe czy dobre, zawsze jestem bogatszy intelektualnie i wiem jakich błędów już nie popełniać, a przede wszystkim co robić, a co nie!

Przez ten czas wiele ludzi straciłem, wiele nowych ludzi zyskałem, dużo nabrałem dystansu do samego siebie i zyskałem zawziętość w dążeniu do celów!

Spędziłem wspaniałe wakacje, pełne wrażeń pozytywnych!
Tyle ile w te wakacje działo się, nie da się opisać!
Ale wiem jedno, że te wakacje wpiszą się w jedne z ciekawszych wakacji, bo byłyby idealne, ale jeden fakt wyklucza możliwość bycia najlepszymi wakacjami w moim dotychczasowym życiu.

Ale teraz wracam, pełen energii, pomysłów na moją działalność w internecie jak i w życiu realnym.
Zobaczymy co wyjdzie, czas pokaże jak i ludzie, którzy teraz mnie otaczają :)


Teraz tu zobaczycie moje ostatnie zdjęcie, z Panią fotograf, której prace mogliście podziwiać w ostatnich notkach :)

[KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO FANPAGE]

Ostatnio siedząc na plaży w wakacje, widziałem te kule które pozwalają poruszać się na falach. 
Zawsze myślałem gdzie takie kule mógłbym dostać. Ostatnio przeglądając internet, gdzie pewna firma sprzedaje takowe kule ale i nie tylko! Firma Inflatable-Zone specjalizuje się we wszelkim wyposażeniu zabaw wodnych! Zaczynając od kul wszelakich wodnych jak i do gry na lądzie, kończąc na wielkich torach przeszkód, które są specjalnie dedykowane na wodzie. Pod wpływem właśnie tej oto strony bardzo zainteresowałem się sportami związanymi z kulą, bo jak się okazało, jest wiele sportów, gdzie właśnie kule są wykorzystywane. Najbardziej jestem zainteresowanym, bieganiem z góry, gdzie najważniejszym czynnikiem takiej kuli jest zabawa, ale nie tylko, bo i kondycja. Nie lada kondycją musi się wykazać osoba, która chce pobiegać w takowej kuli. Następnym sportem, który mnie urzekł, jest piłka nożna do której ubiera się ogromne kule na siebie i uderza się w przeciwnika tą kulą aby odebrać mu piłkę. Bardzo ciekawy sport oglądając po filmikach. Gdy będę miał taką możliwość zagrania w taką piłkę, od razu zaopatrzę się w taką kulę!

Polecam Wam wejść na stronę i popatrzeć co jeszcze firma oferuje!

[KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ NA STRONĘ]

Tu proszę przykładowe zdjęcia produktów a pod spodem linki do nich!


https://www.inflatable-zone.com/water-game/inflatable-water-park-316.html


https://www.inflatable-zone.com/zorb-ball-price-aqua-zorb-ball-kids-zorb-ball.html
A ja się z wami żegnam!
Widzimy się niebawem!
Seee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz