poniedziałek, 4 kwietnia 2016

NIEWYGODNA PRAWDA - OOTD BERSHKA!

Witajcie!
Ostatnio dużo myślałem nad tym dlaczego nie którzy mimo coś wiedzą, nie mówią o tym. 
A dlaczego?
Boją się?
Tak, boja się, dla niektórych prawda jest tak niewygodna, że mogliby nawet kogoś zniszczyć aby nigdy się nie wydała. 
Ja osobiście, wolę mówić wszystko co mi się nie podoba od razu, nie lubię czegoś ukrywać zawsze wtedy czuje się jak więzień sam, samego siebie. 

Dlatego też, jeżeli komuś ja nie pasuje, zawsze odsuwam się w cień, bo wiem, że taki jestem i widocznie do danej osoby nie pasuje.
Oczywiście istnieją wyjątki kiedy naprawdę dostrzegam, że coś muszę zmienić bo to np. jest złe. 
Ale tylko i wyłącznie w takich przypadkach.

Tak więc, bądźcie szczerzy sami ze sobą a wyjdzie Wam to tylko i wyłącznie na dobre!

Dziś kolejne zdjęcia z Magdą:









Buty- Reebok 
Spodnie- Pull&Bear
Koszulka Fit-Long- H&M
Kurtka- Bershka
Zegarek- Michael Kors

Tu również pokaz mojej fotografii, mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)

[Kliknij aby przejść do bluzki]





Do następnej! 
See

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz