niedziela, 17 stycznia 2016

PODRÓŻE + OODT H&M

Witajcie!
Jestem bardzo szczęśliwy, że moje życie zmieniło się aż do takiego stopnia w którym, mogę śmiało powiedzieć, że nie mam czasu dla siebie.
Nigdy nie lubiłem mieć go za dużo dla siebie, bo w takim czasie za dużo myślę, a "przedawkowanie" czegoś jest złe!

Postanowiłem, że rok 2016 będzie rokiem zwiedzania, podróży, chciałbym aby ten rok był niesamowity i niezapominany!

Podróże po Polsce zacząłem już tak naprawdę od sierpnia w zeszłym roku, ale teraz chce aby były częstsze i bardziej hardkorowe.

Dobrym rozpoczęciem moich podróż w tym roku, będzie wyjazd do Krakowa na MeetYT, który odbędzie się 23 stycznia, więc zapraszam tam wszystkich Was, będziemy mogli się spotkać pogadać. Bardzo Was cenię jako moich czytelników, wiele Wam zawdzięczam, więc chciałbym abyście się tam znaleźli i spotkali się tam ze mną :)

Następnym dobrym krokiem aby zacząć rok z kopyta, będzie wyjazd na ferie gdzie zamierzam polecieć do Warszawy. Będę tam od 8 lutego do 11 lutego. Bardzo się cieszę ponieważ, uwielbiam Warszawę! 

W między czasie, chce zamontować jeszcze gaz w moim aucie, aby zredukować koszty paliwa a co za tym idzie więcej wyjazdów spontanicznych! 

Bardzo się cieszę, że rok 2016 zapowiada się bardzo obiecująco!

Trzymajcie kciuki abym dotrwał w swoim postanowieniu :*

Dziś przychodzę do Was z kolejnymi zdjęciami, które wykonała Magda:








Do stylizacji został wykorzystany bardzo ciepły, sweter z marki H&M, którego uwielbiam, przez te wzory norweskie. W stylizacji znajduje się jeszcze koszulka z kolekcji David Beckham dla H&M. Spodnie również są z H&M, są bardzo elastyczne i wygodne, a przede wszystkim ciepłe, co bardzo przydaje się na taką aurę, która jest teraz za oknem. Buty oczywiście moje ukochane Nike Air Force One Black, uważałem, że są one najlepszymi butami na świecie i chyba tego zdania nigdy nie zmienię! Są ponad czasowe, ale co najważniejsze mega wygodne!

[KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ UBRANIA NA STRONIE H&M]
[KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ BUTY]

Tak więc, widzimy się za tydzień!
See!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz