niedziela, 10 stycznia 2016

DOBRY CZAS + OODT - ABADAY

Witam wszystkich!
Dziś jestem szczęśliwy, bo nie ma takiego dnia w moim aktualnym życiu, żeby się coś nie działo!
Naprawdę od ponad połowy roku moje życie przewróciło się o 360 stopni.

Czy na lepsze?

To czas pokaże, na tą chwilę jak najbardzej mi się podoba! 
Jestem człowiekiem który posiada pozytywne ADHD i nie mogę usiedzieć monotonie w domu.
Cały czas bym coś robił, jeździł, zwiedzał.
Byle by nie siedzieć w domu i się nudzić!

Masz pasje? 
Brak mobilizacji na ich wykonanie?

Nie wstyd Ci, że w czasach kiedy każdy ma jakąś pasję i ją pielęgnuje, ty jesteś jednym z tysięcznych procentów ludzi, którzy nic nie robią, siedzą.
Tak, twoje życie jest monotonne tylko i wyłącznie przez Ciebie!

Tłumaczysz się, że nie masz pieniędzy?
Tak naprawdę, w tych czasach nie trzeba mieć pieniędzy aby mieć pasje.
Potrzebujesz sprzęt? 
Okej, są wakacje możesz na niego zarobić.

Internet to pieniądz, tylko trzeba tak naprawdę znaleźć sobie miejsce w internecie i po prostu zarabiać :)

Tak więc, przestań siedzieć, leżeć, wstań, zrób coś ze sobą, życie masz tylko jedno!

A co do zarabiania w kolejnej notce poruszę, temat jakim jest zarabianie na dość fajnej rzeczy :)


Dziś kolejne zdjęcia z Panią Magdą:








Do stylizacji wykorzystałem koszulkę biała z napisami z marki abaday.com. Na koszulce są bardzo trwałe napisy oraz jest wykonana z bardzo dobrej jakości materiałów, to czuć w dotyku :)

[KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ KOSZULKĘ]


Widzimy się za tydzień!
See!




2 komentarze: