poniedziałek, 30 listopada 2015

Good For You + OODT: Footshop.pl

Witajcie! 
Czas od wakacji strasznie mi szybko ostatnio płynie, nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego, że już za niecały miesiąc święta, które uwielbiam! <3

Uwielbiam tą całą atmosferę przygotowań do świąt, a co za tym idzie w końcu samą wieczerzę, gdzie całą rodziną można spokojnie sobie przysiąść, pogadać, pośmiać się oraz skonsumować przepyszne potrawy! 

Może jestem dziwny, ale uważam, że podczas tego okresu powinniśmy się zmieniać na dobre, zmieniać coś w sobie, stawać się lepszymi ludźmi dla siebie jak i dla innych!

Dlatego zawsze okres świąteczny dla mnie był okresem, podsumowań, co w tym roku zdarzyło się dobrego a co złego i na wyciąganiu wniosków. Ale oprócz tego zajmowałem się wybaczaniem moich jakiś tam uraz do osób, kiedyś mi bliskich.

Po tym okresie, mogę spokojnie i z czystym sumieniem wejść w nowy rok i przeżyć go jeszcze lepiej niż stary :)

Polecam każdemu, aby w tym okresie, zatrzymał się, pomyślał o takich rzeczach jak miłosierdzie i miłość do drugiego człowieka, a każdy z nas stanie się lepszy, jak nie dla siebie to chociaż dla innych!

Dziś kolejne nowości od Magdy:

Do dzisiejszej stylizacji użyje butów od sklepu Footshop.pl, są to buty Nike Air Force One i są one moimi ulubionymi butami z tej marki, są mega wygodne a co najważniejsze ponad czasowe!
Bardziej mi się podobają Force One za kostkę dlatego też takie wybrałem! 
Poza tym w cieplejsze zimowe dni takie buciki można również ubrać! :)

[KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ Z BLISKA BUTY]








Tak więc, miski widzimy się za tydzień!

See :*



2 komentarze: