poniedziałek, 19 stycznia 2015

Odpoczynek

Witajcie kochani!!!
Dziś jak czytacie tą notkę, to na pewno już jestem na testach teoretycznych prawa jazdy :)
Więc kochani trzymajcie za mnie kciuki, abym zdał je za tym pierwszym razem!
Cieszę się, że już w końcu są ferie i mogę chociaż troszkę na nich odpocząć.
Nie mogę za dużo, bo muszę brać się do nauki, której jest za dużo!
Ale postaram się chociaż te kilka dni odpocząć w ciszy i z daleka od szkoły.
Możecie powiedzieć, że jak mam indywidualne to jest o wiele lepiej, bo o wiele mniej nauki.
I tu się pomylicie.
Bo patrzcie w szkole zawsze, można się gdzieś ukryć, przepisać zadanie, ściągać na sprawdzianie, a tu kompletnie nic nie jest możliwe, kiedy siedzę na przeciwko nauczyciela.
Więc na każdą lekcję muszę być przygotowany.
Ale powiem wam szczerze, że nie ubolewam jakoś zbytnio z tego powodu, ponieważ ja lubię się uczyć (co na pewno dla większości z was będzie dziwne), lubię po prostu coś nowego wiedzieć :D
Ale kochani, czy my mamy tak naprawdę czas na odpoczynek?
Czy wszędzie musimy wszystko robić biegiem?
Zaczyna się od przedszkola gdzie musimy szybko się zbierać do przedszkola aby mama zdążyła do pracy.
W późniejszych latach musimy szybko iść, bo nie zdążymy na pierwszy dzwonek w szkole.
Potem musimy szybko wyszykować dzieci zaprowadzić je do przedszkola/szkoły i zdążyć do pracy.
Tak na prawdę odpoczywam, kiedy jeszcze nie chodzimy do przedszkola, bo potem coraz mniej czasu, nam zostaje.
Aż w końcu wychodzi na to, że odpoczywamy miesiąc. kiedy dostajemy urlop, czy jak chodzimy do szkoły to mamy wakacje.
Ale nie zauważyliście, że przeważnie ten nasz czas wolny nie polega na tym, że się obijamy?
Cały czas, coś robimy większego czy mniejszego, ale robimy.
Gdyby tak przystopował się czas...
Ale nasze gdybanie tu nic nie pomoże, trzeba samemu sobie tak rozplanować czas, aby jak najwięcej było w nim odpoczynku jak i przyjemności życia.
I tym optymistycznym akcentem zakończymy nasze dzisiejsze rozważania :*

Tu możecie zobaczyć kilka nowych zdjęć z nowej sesji <3

Szal- Reserved  Sweter- Sheinside  Koszulka- Sheinside  Spodnie- H&M  Buty- Nike Air Force One  Zegarek- Casio G-Shock


Ps. Macie dużo czasu na odpoczynek?

9 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Trzymam kciuki ;D
    Zapraszam ;P http://moja-orginalna-bajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia
    Ja mam na odpoczynek mało czasu.
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety już nie mam czasu na jakikolwiek odpoczynek. :/
    Super zdjęcia, masz mega wyczucie stylu jak na chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo, że podobają Ci się moje stylizacje! <3

      Usuń
  4. I jak prawo jazdy, zdane?
    Ehh... co by tu powiedzieć?
    Stylizacja jest idealna, z resztą jak zwykle :)
    Nikt nie ma czasu na odpoczynek, niestety, a może i dobrze? To w sumie zależy, ja tam lubię mieć czas zajęty do ostatniej minuty ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Poprawka już w piątek :*
      A dziękuję <3
      No niestety nie ma czasu na odpoczynek :(

      Usuń
  5. fajna stylizacja zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń