środa, 27 maja 2015

Książka pod tytułem i nie tylko...

Witajcie kochani!
Dziś przychodzę z czymś co myślałem, że nigdy nie nastąpi, a nastąpiło.
Pewnego razu postanowiłem, że przyglądnę się bliżej "Książce pod tytułem".
Myślałem, że będą tam nudne i monotonne zadania, ale wręcz przeciwnie i aż się zdziwiłem :O
Bo okazało się tak naprawdę, że Książka pod tytułem naprawdę wciągnęła mnie i już nie mogę się doczekać, aż nagram kolejny odcinek z nią :D
Przy robieniu tych zadań naprawdę można się pośmiać, ale poza tym rozwijać swoją wyobraźnie!
Bo nie jest sztuką zrobić zadania tak jak są zbudowane, ale sztuką jest je bardziej rozwinąć i zabawić się troszkę nimi!
Więc troszkę trzeba mieć kreatywności aby uzupełnić całą tą książkę, bo w niej jest cała masa zadań!
I powiem wam szczerzę, że wolę Polski odpowiednik niż oryginał z zagranicy!
Więc zachęcam wszystkich do kupna!
Przy okazji firma przyznała mi  dwie biografie 5 Seconds of summer, które rozdaję w konkursie na blogu jak i na youtube!
Więc jest to również nie lada gratka dla fanów zespołu!
A wkrótce będę miał dla was o wiele lepszy konkurs <3 
Ale to juz na tysiąc obserwujących, tym czasem podaję linki do konkursu o biografie <3


A więcej o "Książce pod tytułem" znajdziecie niżej:








Ps. Mieliście już styczność z "Książką pod tytułem" ?

2 komentarze: