niedziela, 24 maja 2015

YoupiBag.pl + WYGRAJ BIOGRAFIE 5 SECONDS OF SUMMER

Witajcie kochani!
Ostatnio pewna firma napisała, że jest w stanie do mnie wysłać próbki swoich produktów.
Sceptycznie podszedłem do tej propozycji, ale wybrałem produkty. Była to obudowa na Iphona 4s oraz opakowanie na laptopa pod wymiar.
Przed przyjściem przesyłki, myślałem, że to nie będą produkty dobrej jakości, a co gorsza nie spodobają mi się....
Ale po przyjściu przesyłki, byłem bardzo mile zaskoczony!
Obudowa na Iphona, byla z dobrej jakości materiału zrobiona, łatwo i fajnie też schodziła z iphona (ci co mają iphony wiedzą jak niektóre obudowy źle schodzą), nadruk z tyłu obudowy, też dobrze wykonany, bez krateczek. Najbardziej mnie zaskoczyło, że w tej obudowie było wycięte wejście na kartę Sim, po prostu super rozwiązanie! Jeszcze nigdzie takiej dobrze obmyślanej obudowy nie spotkałem!
Opakowanie na mojego laptopa, bardzo fajne i miłe w dotyku, nadruk bez krateczek, bardzo dokładny. Miłą niespodzianką była fajna podszewka od zewnątrz w "kratę szkocką" więc jak znudzi mi się pierwszy nadruk zawszę mogę przewinąć opakowanie na drugą stronę :D 
Więc serdecznie polecam do skorzystania z ich oferty:


Pod zdjęciami będą informacje o konkursie.











Tak więc, Ci którzy już oglądali mój filmik na Youtube.com o konkursie, wiedzą o tym, że dla czytelników mojego bloga również jest konkurs o biografie 5 Seconds of Summer!

Co należy zrobić aby wygrać?
Wystarczy, że:

1. Zaobserwujesz mojego bloga 

2. Udostępnisz tą notkę u siebie na facebooku.com

3. Lajkniesz mojego fanpage: https://www.facebook.com/pages/DaniellVlog/270233019837516

4. Skomentujesz tą notkę: "Biorę udział"

Czas trwania konkursu jest od 24.05 do 6 czerwca do godziny 12.00

Wyniki będą w notce  7 czerwca!

Sponsorem konkursu jest:




POWODZENIA W KONKURSIE!

Zdjęcia wykonała, moja ulubiona fotograf jej portfolio możecie obejrzeć tu:

[Kliknij aby przejść do fanpage]
[Kliknij aby przejść do bloga] 


8 komentarzy: