środa, 10 czerwca 2015

Nowe zdobycze letnie Choies.com

Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do was z małym haulem, z choies.com, ale bardzo udanym!
Ponieważ, pierwszy raz udało mi się znaleźć ubrania w stylu "A$AP" i w końcu się udało.
Bardzo również zależało mi na tym, aby te ubrania były dobrej jakości jak i żeby się je przyjemnie nosiło. Również zdały oba testy, więc jestem prze szczęśliwy z zakupów.
Nadruki w spodenkach jak i w bluzce, są jak najwyższej jakości, nie łamią się, ani nie tracą kolorów po praniu!
Mogę powiedzieć, że ubrania z Choies.com mogą spokojnie konkurować z H&M lub Pull&Bear.


Oczywiście zdjęcia wykonała moja bardzo dobra fotografka, którą polecam i zachęcam do odwiedzenia jej portfolio i zaobserwowania jej bloga! :)











Kochani pewnie zastanawiacie się dlaczego nie ma wyników konkursu o książkę na blogu.
Już wam tłumaczę...
Zgłosiło się tak mało osób, iż stwierdziłem, że nie ma największego sensu robić tu konkursu, skoro zainteresowani nie jesteście. Konkurs o książkę 5SOS zrobię na Youtube :)

Ps. Jak podobają się wam ubrania tego stylu? :)

2 komentarze: