sobota, 14 marca 2015

Dawne czasy

Witajcie kochani!
Ostatnio weszła mi taka wena, żeby troszkę pisać o tym co minęło, bo naprawdę czasem lubię wracać wstecz, powspominać, co było dobre, a co złe i wyciągać z tego wnioski :)
Mam czasem tak, może wyda się to dla was bardzo dziwne, ale gdy siedzę w autobusie to śmieje się sam do siebie, bo przypominam sobie o jakimś bardzo zabawnym zdarzeniu. Ludzie się patrzą na mnie jak na jakiegoś chorego człowieka, ale po prostu jestem typem człowieka, który lubi wspomnienia, a co lepsza ma ich bardzo dużo!
Powiem wam tak, nie mogę nic sobie zastrzec do moich poprzednich lat, bo tyle rzeczy ile się w nich działo, to nawet nie dam rady opisać. 
Ile przez ten czas przeminęło uśmiechów, przyjaciół, kumpli ale też łez, to tego też nie pamiętam, bo zapewne palców by mi zabrakło do liczenia.
Wiem doskonale, że dużo błędów popełniłem, ale takie jest nasze życie. Popełniamy błędny, aby nie dokonywać ich w przyszłości. 
Z mojego przykładu wiem, że z każdego błędu życiowego wywnioskowałem coś i poprawiłem. 
Teraz tak naprawdę widzę z perspektywy czasu, jak bardzo zmieniałem się chociaż w początkowej fazie wypierałem słowa innych na temat tego, że "zmieniłem się".
Uważałem zawsze, że jestem cały czas taki sam.
A taka prawda nie była, bo wiadomo każdy z nas się zmienia, kiedy wchodzimy w nowe otoczenie, w nowych ludzi to oni mają na nas ogromny wpływ.
Wiem też to, że bez tych osób nie byłbym tą osobą którą jestem teraz, nie przeżyłbym tak bardzo komicznych sytuacji, ale czasem też takich od których cierpnie mi skóra na plecach. 
Na pewno nie mam czego żałować, cieszę się z życia jakie miałem, mam i będę miał, bo jestem tego pewien, że będzie coraz lepsze!
Czasem mam ochotę, cofnąć się w czasie do niektórych wspomnień i momentów, które były wspaniałe i nie zapomnę ich do końca mojego życia!
Niestety wiem, że jeszcze nikt nie wynalazł urządzenia do przenoszenia się w czasie, ale to ogromna szkoda :( 
Chciałbym czasem cofnąć się nie tylko do tych dobrych zdarzeń, ale i do tych złych gdzie będę mógł coś poprawić, zrobić inaczej, wyjść z niektórych sytuacji lepiej. 
No niestety nie ma takiego urządzenia, jak dotychczas znalazłem dla mnie urządzenie do cofania się do dobrych chwil, a tym urządzeniem jest muzyka z którą mam dane wspomnienie i wyobraźnia, która u każdego człowieka może zrobić niestworzone rzeczy.
Polecam każdemu chodź na chwilkę wrócić do tych zdarzeń, do tych osób których być może ich nie ma, ale cofnąć się i powspominać, co było dobre, a co złe i co należy poprawić, aby było lepiej.
Polecam każdemu z was taki rodzaj relaksacji!

Tak więc dziś pokażę, wam nowe zdjęcia z sesji z Agatą
[Kliknij aby przejść do jej fanpage]
Moim zdaniem naprawdę zdjęcia są super i wyszły wyśmienicie!
Strasznie mi się podobają i nie martwcie się na pewno to nie moja ostatnia współpraca z Agatą!

Tak więc będą 2 stylizacje.
Pierwsza z nich którą zobaczycie na dole jest to połączenie stylu eleganckiego, którego bez wątpienia dodaje koszula, z połączeniem stylu sportowego, którego dodają buty.




Koszula- H&M  Spodnie- H&M  Buty- Nike Force One LUNAR LTHR 

Druga stylizacja opierała się już na luźnej stylistyce i bardziej sportowej.





Naszyjnik- Choies.com  Koszulka- Nike.com  Spodnie- H&M  Buty- Nike Force One White

A tu klika luźnych zdjęć z moim autem :)





A wy też lubicie czasem powspominać o tym co było? :)
I jak wam podoba się sesja? :*

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tym co napisałeś na prawdę świetne zdjęcia : )
    kasiaboryszkowska.blogspoy.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy lubi tak sobie po wspominać ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne Daniel. No fajnie jest tak powspominać. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam twojego bloga od pewbego czasu i naprawde baprawde jest extra ❤

    OdpowiedzUsuń