piątek, 27 lutego 2015

Zakupowe szaleństwo z bonami!

Witajcie kochani!

Wczoraj jak wiecie, czy nie wiecie. Wybrałem się na zakupy do Wrocławia, ponieważ usłyszałem o pewnej aplikacji, a tą aplikacją jest Qpony.
Myślałem, że to jakaś ściema, że nie będzie takich promocji.
A tu okazało się, że naprawdę były obniżki, ale nie dzięki sklepom, ale dzięki właśnie tej aplikacji, która obniżała ceny dzięki bonom.

Tak więc do pierwszego sklepu do jakiego wszedłem był "Czas na herbatę", ponieważ w tej aplikacji był bon który obniżał cały asortyment o 25%!
Może wydaje się to dla nie których mało, ale uwierzcie jeżeli w tym sklepie dobra herbata (którą uwielbiam) kosztuje z 30 zł to obniżka w postaci 25%, to Zbawienie Boże :D






Potem udałem się do sklepu "Home and You", ponieważ musiałem kupić kilka dodatków do pokoju.
W tym sklepie też bardzo miło się zaskoczyłem, ponieważ też był bon do niego, który obniżał cały asortyment do 25%, więc mogłem troszkę zaoszczędzić!




Bo jak większość wie, jestem 'h&mnowiczem", jak tak to w ogóle mogę nazwać, ponieważ kocham ten sklep, styl tych ubrań i jakość. Więc bez zakupów tam by się nie obeszło. Ale sprawdziłem aplikację Qpony i zaproponowała mi bon w postaci 25% na nowy asortyment, więc i z tej obniżki skorzystałem!






Powiem wam szczerze, że dzięki takim aplikacją możemy tylko i wyłącznie skorzystać. 
I jeżeli będzie znów jakaś większa akcja z kuponami, chętnie się na nią wybiorę, ponieważ nie lubię przepłacać i jestem typem "oszczędnisia", więc z zakupów jestem bardzo zadowolony!


Tu niżej macie linki do aplikacji na wasze systemy operacyjne na telefonach:


Tak więc kochani promocja trwa do 1 marca, więc życzę wam miłych zakupów!
I do następnej notki <3

Ps. Lubicie korzystać z takich promocji? :*

8 komentarzy:

  1. Ymm.. Lubię Twojego bloga :D xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dobry.blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc bluza jest GENIALNA. I nie jutro dodam nowego posta. Szczerze uwielbiam Cię. I nie wiem czy to będzie dobre stwierdzenie, ale jesteśmy do siebie podobni z charakteru. Dobra WIELKI SZACUNEK. I powodzenia życzę. I trzymaj się ciepło poręczy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze piszesz, świetnie Ci to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń