poniedziałek, 26 grudnia 2016

ŚWIĘTA - OOTD NEW BALANCE

Witam wszystkich!
Tak więc, nie wiem czy już to kiedyś mówiłem, ale naprawdę nie lubię świąt.
Coraz mniej czuje magii świąt, nie wiem czy jest to spowodowane brakiem śniegu, czy czymś innym ale jak na tą chwilę, tak wygląda mój stosunek do świąt.
Bardzo chciałbym aby było wszystko takie jak dawniej, z dziecinną naiwnością, z dawką wiary oraz szczyptą śniegu.
Dawniej święta wyglądały zupełnie inaczej. 
Nie chodziło na pewno o drogie prezenty, lecz o drobne upominki skierowane pod daną osobę. 
Nie kupowało się czegoś na nadmiar, aby pokazać, na co nas to nie stać, a raczej spędzało się święta skromnie ale z wielką rodzinną miłością. 
Bardzo irytują mnie ludzie którzy nie mają pieniędzy, znaczy tak uważają i tak mówią. Ale gdy juz dochodzi do świąt to nagle pieniążki się znajdują na drogie prezenty, na jedzenie, które i tak wyrzucą, bo wszystkiego nie zjedzą.
Jest to przykre, że w świętach nie chodzi już o Boga o rodzinę, a raczej o pieniądze.
Jest to kolejny przykład jak komercja i monetyzacja wszystkiego zniszczy nawet ciepło i miłość rodzinną. 

I tym jakże "optymistycznym" akcentem kończę narzekanie na temat życia doczesnego
.

Ostatnio znów powróciłem do zdjęć! 
Jednak jeżeli coś kochasz zawsze do tego wrócisz, prędzej czy póżniej i takim o to efektem będzie coraz więcej OOTD.

Tym razem wracam z zacnymi pracami z Panią fotograf, której prace możecie zobaczyć tu:

A tu oto moje zdjęcia:








Ostatnią moją miłością są buty, które macie wyżej na zdjęciach! 
Są wprost idealne, spod ręki New Balance, a model ich to: ML574UWB

A co wy sądzicie o tych butach?

[KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO SKLEP]

Do następnej!
See

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz