poniedziałek, 9 maja 2016

WYJAZD ZA GRANICĘ?! - OOTD - H&M

Hejka wszystkim!
Ostatni mój długi weekend majowy, naprawdę był wspaniały i niepowtarzalny, bo z odpowiednią osobą, a na dodatek w Holandii!

Holandia teraz jako kraj będzie kojarzyła mi się z takim dużym spokojem, gdzie naprawdę ludzie nie martwią się o nic, a co najważniejsze są naprawdę bardzo mili i życzliwi!

Holandia to też kraj, który nie będzie mi się kojarzył wyłącznie z tulipanami, ale z pięknymi pałacykami, pięknie ozdobionymi trawnikami i niezwykle urokliwymi rzeczkami, a raczej profesjonalnie to nazywając kanałami, których jest naprawdę bardzo dużo!

Opisując teraz Wam Holandię, sam się rozmarzyłem na temat tych widoków, ale wracając do tematu, bardzo mi się tam spodobało to, że jest wysoki poziom tolerancji na wszystko. 

Naprawdę nikogo tam nie obchodzi, kim jesteś, jakiego koloru skóry jesteś, jak wyglądasz, jak się ubierasz, jakiego jesteś wyznania. Dla nich liczy się, że jest to człowiek i należy go tolerować, szanować takim jakim jest.

I to jest pięknie, wtedy naprawdę, czujesz ten tak zwany "zachód", gdzie czuje się wolność i brak ograniczeń. 

Możesz być kim chcesz!

Niestety ale u nas w kraju, jeszcze długo potrwa taki proces jaki aktualnie jest w Holandii, ale nic nie jest niemożliwe, wierzę w to, że i w Polsce kiedyś zmieni się postrzeganie innego człowieka, ale do tego potrzeba pokoleń. 

Tymczasem, bardzo głęboko zastanawia się, nad tym czy jednak Holandia, to nie jest taki mój kraj docelowy, o którym zawsze marzyłem i w którym chciałem zamieszkać. 

Tak naprawdę, gdzie będę kiedyś mieszkał i co robił w życiu, pokaże czas i ludzie których poznam.

Tymczasem nowe zdjęcia, za które naprawdę, Magdzie należy się pochwała!

Dziś kolejne zdjęcia z Magdą:









Kardigan- H&M
Koszulka- H&M
Spodnie- Pull&Bear
Buty- Reebok
Zegarek- Michael Kors

Do następnej!
Seee!

3 komentarze:

  1. Niezłe fotki i stylówka też spoko

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłem w Holandii a chyba szkoda :)
    Jejuuu kardiagan to cudo muszę to mieć !
    obserwuje

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, musisz pojechać!
      A co do kardiganu kupuj szybko bo naprawdę mega jest!

      Usuń