poniedziałek, 25 kwietnia 2016

FAŁSZYWOŚĆ + OOTD - NEW YORKER

Witajcie!
Wprost trudno jest coś powiedzieć?
Prawda.
Lepiej coś powiedzieć za plecami, po cichu, sposobem ale na pewno nie wprost, patrząc na czyjeś oczy, kiedy wyrażamy o danej osobie opinie. 

Nie wiem, może ja jestem dziwny ale zostałem wychowany w taki sposób, że jeżeli coś mi się nie podoba zawsze wyrażam to wprost, nie za plecami.

Bo kiedy tak naprawdę porozmawiam z kimś w cztery oczy, mogę wywnioskować, czy to co mi się w danej osobie nie podoba, poprawi to.

Mówiąc za plecami kogoś, nie zmienimy tego jak się zachowuje, a wręcz przeciwnie wywołamy agresje w tej osobie i niechęć do zmian!

I ja to rozumiem, bo wiem jak ja reaguje na to, jak ktoś rozmawia w sposób negatywny za moimi plecami. Zawsze wtedy jestem wybuchowy. Wychodzę z takiej zasady, że to czego ja bym nie chciał aby ktoś mi zrobił, to ja nie robię.
O ile jest to jakoś zrozumiane przez Was.

Ostatnio wiele osób zwraca mi uwagę na błędy kiedy piszę notki, bardzo dziękuję tym osobą bo bardzo są mi bliskie, ale pamiętajcie, nigdy nie byłem fanem języka polskiego, a bloga piszę bo kocham się z Wami dzielić moimi przeżyciami, moimi radami na życie i wiecie o tym najlepiej!

Tak więc, pamiętajcie, zawsze mówicie o wszystkim wprost, nie ukrywajcie, nie mówcie za plecami, a życie nagle stanie się łatwiejsze! 

Dziś kolejne zdjęcia z Magdą:


Sweter- H&M
Kurtka- New Yorker
Zegarek- Michael Kors

Do następnej!
Seee!

4 komentarze: