sobota, 3 stycznia 2015

Osiemnastka!

Hejka kochani!

Dziś odbyły się moje osiemnaste urodziny, na które bardzo czekałem <3
Na osiemnastych urodzinach była tylko rodzinka najbliższa :)
Odbyły się one w pięknej restauracji i było po prostu cudownie!
Było naprawdę bardzo dużo mega prezentów, za które dziękuję bardzo mocno!
Nie odbyło się też bez śmiechów i sytuacji w których płakałem ze śmiechu, bo z moja rodziną inaczej się nie da :D
Miło zaskoczył mnie tort od rodziców, który był przepyszny!
Po porostu nie mogę do niczego się przyczepić, bo naprawdę te urodziny zapamiętam na długo!
I wpiszą się do mojego pamiętnika jako mega dzień z życia <3
Teraz kiedy wkroczyłem już w dorosłe życie, nadal nie mogę uwierzyć, że to się stało!
Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej dołuje :(
Bo tak naprawdę od teraz jestem zdany tylko na siebie, bo jestem w pełni za siebie odpowiedzialny.
Więc to jest ogromna odpowiedzialność :)
Ale cieszę się, że w końcu wykonam te rzeczy o których myślałem już od bardzo dawna, a hamował mnie tylko wiek.
Więc trzymajcie misiaki za mnie kciuki przez ten rok!

A tu macie kilka zdjęć z imprezy <3




Ps. Co myślicie o osiemnastych urodzinach?

30 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Daniel !!! :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do osiemnastki mam jeszcze z 3 lata. Ale się trochę boję... :/
    Ogólnie życzę Ci wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też właśnie się boje, ale myślę że będzie okej <3 Dziękuję <3

      Usuń
  3. Podzielusz się tortem? =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, też planuje swoją 18 w gronie rodziny i przyjaciół tylko,że w domu.:) Szkoda,że tak mało zdjęć.Zrobisz jakiś filmik albo zdjęcia co dostałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam więcej zdjęć, ale uważam je za zbędę. Dostałem tylko pieniądze (to co chciałem) więc filmika nie będzie :(

      Usuń
  5. Wszystkiego Najlepszego Daniel spełnienia marzeń i co sobie tam rzyczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Daniel

    OdpowiedzUsuń
  7. Daniel 100 lat i więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! 🎂

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Daniel :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, czyli nie tylko ja jestem ze stycznia. Jak miło ^^ Tak pozatym, to naj ( trochu spóźnione ale mniejsza xD) a co do pełnoletności... wydaje mi się, że więcej jest zalet niż wad, więc powinieneś się raczej cieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego naj naj ... ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione ale szczere...
    Najlepszego!! :*
    http://woorld-in-the-lens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń